onsdag den 1. maj 2013

Vær velkommen gyser, splatter, horror og slasher fans!

Jeg har igennem længere tid gået med tanker om at få lavet en blog omkring min absolutte favorit genre inden for filmens verden. Nemlig den altid omdiskuterede gyserfilm. Jeg har fulgt forskellige blogs på nettet, f.eks. http://sorensencinema.blogspot.dk/, med stor glæde og har stor respekt for de forskellige skribenters hårder arbejde og forskellige meninger. Derfor var det med stor vemodig at jeg så at de stoppede med at opdatere siden. Men så tænkte jeg ved mig selv, at jeg måske kunne gøre dem kunsten efter. Ind til videre er det kun mig der vil lave indlæg, men hvis interessen stiger vil jeg være lykkelig hvis andre fans kunne have lyst til at skrive anmeldelser. 


Bloggen vil primært komme til at bestå af anmeldelser, af nye såvel som ældre film. Der vil selvfølgelig også komme lidt nøje udvalgte nyhedder, men da der i forvejen er et hav af disse side, ville jeg finde det lidt overflødigt at bruge for meget energi på disse.


I morgen vil den første anmeldelse blive udgivet, så husk at kigge med eller follow, hvis dette har fanget din interesse!
Jeg vil i forbindelse med den fornyligt remakede "Evil Dead" lave en andmeldes af den første film fra 1981, som hos mange fans står som en absolut klassiker. Men er den nu også så god som folk husker den? Læs med.




2 kommentarer:

  1. Hej Mark

    Tillykke med din nye blog - det ser meget spændende ud, og starten med Evil Dead er jo fremragende - det er en film som vi alle elsker...

    Jeg ønsker dig hermed go vind fremover med bloggeriet, og jeg tillader mig lige at linke til den på min egen ditto...

    Mange hilsner
    The Mallrat,
    http://groteskfilm.wordpress.com

    SvarSlet
  2. Fedt med en ny gyser blog, jeg er selv kæmpe fan af genren, så ser frem til at følge din og hvem ved, måske kan jeg komme med en anmeldelse en dag :) God vind herfra.

    Hilsener fra Enchanted Horror,
    http://enchantedhorror.wordpress.com/.

    SvarSlet